söndag 21 juni 2015

Allt på en gång



Ja ikväll så har det ju blivit lite foto redigering och kunde inte riktigt bestämma mig om jag jag skulle göra olika inlägg. Så nu fick det bli "Allt på en gång". Och bilder har det blivit nu dom 2 senaste veckorna.
Förra veckan så blev det ju för min del dans till Sannex uppe vid Blomsterhult och denna kväll var helt underbar. Massa med härliga danser blev det denna kväll så blev absolut inte besviken.


















Midsommarafton bjöd på en härlig dag vi Kärnåsen där vi hade femkamp för alla dom som ville. Sen på kvällen så hade jag inget för mig utan då beslöt jag mig för att ta en tripp till Jacobs loge i Degerfors för dans till Elisas. Även en trevlig danskväll. Men synd att var lite för många berusade där.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar